ca
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文
08031 9009438
ca
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文

Ressenyes

Puntuació mitjana 592 Ressenyes
Servei
Ambient
Qualitat/Preu
Menús
An. ha valorat a Google

(Translated by Google) The food is fresh and tastes good. The service is fast and attentive. (Original) Des essen is frisch und schmeckt gut. Der Service ist schnell und aufmerksam.

fa 6 mesos
Ma- Wi ha valorat a Google

(Translated by Google) Excellent all-you-can-eat running sushi offer; there's something for everyone. We were there on a weekday in the early evening. (Original) Sehr gutes all you can eat Angebot fürs Running Sushi, es ist für jeden was dabei. Wir waren an einem Wochentag am frühen Abend dort.

fa 7 mesos
Ciprian Barb ha valorat a Google

(Translated by Google) excellent! 👌 (Original) exzellent! 👌

fa 7 mesos
Ludwig Glas ha valorat a Google

fa 7 mesos
Ilija Pavkovic ha valorat a Google

(Translated by Google) Favorite train in Rosenheim (Original) Omiljeni vlak u Rosenheimu

fa 7 mesos
Olga Klein ha valorat a Google

(Translated by Google) It was delicious!! The staff was also nice!!! I go here 2-3 times a year since I live further away!! (Original) War lecker!! Personal war auch nett!!! Gehe hier 2-3 jedes Jahr hin da ich weiter weg wohne!!

fa 7 mesos
Jonas ha valorat a Google

fa 7 mesos
วรรณพร สุวรรณโชติ ha valorat a Google

fa 7 mesos
Laurin Müller ha valorat a Google

(Translated by Google) Delicious sushi and edermama (Original) Leckeres Sushi und edermama

fa 7 mesos
LeNa ha valorat a Google

(Translated by Google) We were very satisfied! The food was super fresh and delicious, and the selection at the sushi conveyor belt was fantastic. The service was friendly and attentive. You should definitely reserve in advance, as it's very popular – that way you're guaranteed a table. Highly recommended! 🍣 (Original) Wir waren sehr zufrieden! Das Essen war super frisch und lecker, die Auswahl am Sushiförderband richtig toll. Der Service war freundlich und aufmerksam. Man sollte auf jeden Fall vorher reservieren, da es sehr gut besucht ist – so ist man auf der sicheren Seite und bekommt garantiert einen Platz. Absolut empfehlenswert! 🍣

fa 7 mesos
1.5.24