Ressenyes
Puntuació mitjana 592 Ressenyes
Servei
Ambient
Qualitat/Preu
Menús
Andreas Stettwieser ha valorat a Google
fa 10 mesosMichael Schellhase ha valorat a Google
fa 10 mesosAttila Kamenik ha valorat a Google
fa 10 mesosThomas Ritzer ha valorat a Google
fa 10 mesosAlexander Rau ha valorat a Google
fa 10 mesosMevludin Saliu ha valorat a Google
fa 10 mesosLea Sofia ha valorat a Google
fa 10 mesoslumus ha valorat a Google
fa 11 mesosSteffen Töpfer ha valorat a Google
(Translated by Google) Parking garage is nearby, warm food was very tasty, very wide selection, sushi was also ok, not comparable to a real sushi restaurant, but still good, we would go again, we were definitely full 🥰 (Original) Parkhaus ist in der Nähe, warmes Essen war sehr lecker, sehr reiche Auswahl, Sushi war auch ok, nicht zu vergleichen mit einen richtigen Sushi Restaurant, aber trotzdem gut, wir würden wieder hingehen sind definitiv satt geworden 🥰
fa 11 mesosTrotil Trotilic ha valorat a Google
fa 11 mesos